FANDOM

Chica postać z franczyzy Five Nights at Freddy's.

Chica

Biografia: Edytuj

Chica jest animatronikiem reprezentującym kurczaka. Za dnia jest wokalistką w zespołu Freddy'ego, nocą zaś próbuje dostać się do biura ze stróżem nocnym i wpakować go w strój Freddy'ego. Chice wydaje się że pizzeria to są zielone pola, jej przyjaciele są prawdziwymi zwierzętami (podobna jak ona sama), a ochroniarz to endoszkielet bez kostiumu. Dodatkowo ma ona w sobie dusz (i najprawdopodobniej również i ciało) pewnego dziecka zabitego przez Purple Guya.

Zachowanie i strategia: Edytuj

Za dnia Chica jest wokalistką. Nocą jednak uaktywnia się i chce wpakować gracza w strój Freddy'ego. Droga Chici jest taka: Scena-Toalety-Kuchnia-Zachodni Korytarz-Róg zachodniego korytarza- Biuro. W pierwszej nocy często uaktywnia się około godziny drugiej (może jednak uaktywnić się trochę wcześniej bądź trochę później). Co więcej Chica może się cofać. Czasami długo siedzi w toalecie. W kuchni nie raz wydaje pewne odgłosy. Gdy jest w rogu zachodniego korytarza i się włączy światło to powinno się ją ujrzeć jak ostoi przy biurze. Trzeba wtedy zamknąć drzwi inaczej ta dostanie się do biura i doprowadzi do końca gry. W późniejszych nocach Chica uaktywnia się szybciej. Co więcej gdzieś tak od nocy czwartej jest nachalna i często stoi przy biurze strażnika.

Old Chica Edytuj

Zepsutą wersją Chica jest Old Chica. Trudno jednak powiedzieć czy jest to ten sam animatronik.

Dowody na to że jest:

  • Old Chica miała w sobie szczątki dziecka. Chica by ich raczej nie miała, ponieważ z tego by wynikało że Purple Guy ma o wiele więcej ofiar. (dyskusyjne, ze względu na fakt iż po prostu mogła dostać od tej starej jakiś części które przeniosły duszę dziecka do nowego animatronika, co jest prawie że niemożliwie i zarazem mało prawdopodobne).
  • Przy Jumpscare słychać krzyk martwego dziecka (dyskusyjne, podobne jak w powyższym punkcie).
  • Mike Schmidt zostaje na koniec gry zwolniony za to że animatroniki zaczęły śmierdzieć (ciało więc mogło się znowu ,,uaktywnić).

Dowody na to że nie jest:

  • Pracownicy pizzerii stwierdzili że nie ma co odnawiać starych animatroników, lepiej kupić nowe (nie jest to pewne ze względu na fakt że jednak mogli się potem już wysilić kiedy ciała się rozłożyły i roboty przestał śmierdzieć).

Występy: Edytuj

  • Five Nights at Freddy's,
  • Five Nights at Freddy's 2 (dyskusyjne, jeśli jest ona Old Chicą),
  • Five Nights at Freddy's 3,
  • Five Nights at Freddy's 4 (jako pluszak),
  • FNaF World.

Ciekawostki: Edytuj

  • ,,Chica" to po hiszpańsku znaczy ,,dziewczyna".
  • Prawdopodobne jest narzeczoną Freddy'ego (niepotwierdzone).
  • Krążą plotki że jest dziewczyną: Freddy'ego, Bonnie'go bądź Foxy'ego (wszystko niepotwierdzone).
  • Niektórzy mylą ją z kaczką.
  • Patrząc na fakt że ponoć jest dorosła/nastoletnia i jest kobietą powinna raczej być kurą.
  • Istnieje teoria że w niej jest ciało Phone Guya (lekko mało prawdopodobne).
  • Chica ma babeczkę tylko wtedy gdy jest na scenie.
  • Scott Cawthon dał Chicę do gry, ponieważ nie lubił kurczaków, a Freddy'ego dlatego, że bał się niedźwiedzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki