FANDOM

Lumpy antybohater z serialu Happy Tree Friends.

Lumpy.png

Biografia: Edytuj

Lumpy jest ciapowatym niebieskim łosiem. Często przez swoją ciapowatość doprowadza do śmierci innych postaci. Paniczne boi się krwi co bardzo dobrze widać w nieregularnym odcinku pt. The Carpal Tunnel of Love. Ogólne rzec biorąc jest sympatyczny, jednak w paru odcinków ma podłe zamiary. W dwóch odcinkach pełni nawet funkcję potwora (w All In Vein wampira, zaś w Dunce Upon a Time olbrzyma).

Zabójstwa Edytuj

Lumpy przez swoją ciapowatość ma na swoim koncie dużo zabójstw. Nie raz jego ofiarę pada Toothy. Często jest również przy śmierci Giggles i Cuddlesa.

Zgony Edytuj

Lumpy ma na swoim koncie dużo zgonów, jednak umiera trochę rzadziej niż niektóre postacie.

Antagonistyczne role: Edytuj

  • W odcinku All In Vein pełni funkcję wampira zabijającego inne postacie dla krwi. Umiera na końcu odcinka, zostaje zabity przez Słońce.
  • W odcinku Banjo Frenzy zabija Giggles, Cuddlesa i Toothy'ego.
  • W odcinku Wiggin It nie jest zły, ale pełni funkcję antagonisty. Sniffles wielokrotne zwrócił mu uwagę by ten nie korzystał z różnych urządzeń. Łoś jednak olał to i doprowadził do katastrofy lotniczej w której zmarł.
  • W odcinku Dunce Upon a Time jest olbrzymem zjadającym inne postacie.
  • W odcinku Don't Yank My Chain trudno powiedzieć czy jest dobry, czy zły. W każdym bądź razie pełni funkcję antagonisty.
  • W odcinku Every Litter Bit Hurts zaśmieca on środowisko i prowadzi do zgonu swojego i reszty postaci.
  • W odcinku We're Scrooged zabija on dla pieniędzy Tooth'ego.

Zagrany przez: Edytuj

  • Rhode Montijo (głos, dawniej),
  • David Winn (głos, obecne).

Ciekawostki: Edytuj

  • Można by rzec że jest jednym z mroczniejszych postaci w serialu ze względu na fakt że czasami jest czarnym charakterem, jest potworem, w pewnym odcinku walczył z zombie na cmentarzu a dodatkowo umiera często i często prowadzi do zgonów innych postaci.
  • Odnosi lekko podobieństwo do Gazdy Kopcia z Disneyowskiego filmu Samoloty 2. Obaj nie są na 100% źli, jednak nie raz chciwość nad nimi zwycięża i ryzykują życie innych postaci dla biznesu.
  • Mimo swojej ciapowatości często ma jakiś zawód wymagający inteligencji bądź ma do wykonania ważne zadanie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki