FANDOM

Slender Man (znany również jako Slender) postać z miejskiej legendy.

Coś o nim: Edytuj

Slender Man jest dużą szczupłą elegancko ubraną postacią która ma białą twarz. Zazwyczaj można go znaleźć w ciemnym lesie. Pojawia się często gdy jest mgła. Jego cel jest taki: złapać pewną osobę i najprawdopodobniej ją zabić. Nie wiadomo dlaczego to robi. Również i jego przeszłość nie jest do końca znana i na jej temat powstaje dużo teorii. Najczęściej jego ofiarami padają osoby młode, jednak może i zaatakować dorosłych. Wprowadza on swoje ofiary nie raz w hipnozę. Gdy ktoś mu się nie daje i próbuje uciec, ten goni go do skutku, a jak nawet odpuści sobie, to i tak później będzie mógł go nawiedzić

Cele: Edytuj

Cele Slendera są różne. Ogólne rzec biorąc chce złapać on pewne osoby (zazwyczaj dzieci i młodzież) i zabić je. Nie wiadomo dlaczego to robi, to też czyni go bardzo tajemniczym.

Przeszłość: Edytuj

Przeszłość Slendera nie jest do końca znana. Istnieje na jego temat wiele teorii. Należy jednak pamiętać że to są tylko teorie i że sam Slender ogólne rzec biorąc nie istnieje naprawdę.

  1. Istnieje teoria że jak był małym dzieckiem to dostał od ojca maskę. Nie chciał jej początkowo ściągnąć, a gdy chciał to zrobić to nie mógł. W końcu ściągnął ją, lecz twarz przez nią stała się biała. Ta teoria jest jednak mało możliwa i nie mówi niczego dokładniejszego od Slender Manie.
  2. Istnieje teoria że Slender był zwykłym człowiekiem który został zabity (najprawdopodobniej była ta egzekucja publiczna, skazanie na śmierć). Później jednak jego zjawa chciała się zemścić i straszyła w lasach.
  3. Istnieje teoria że Slender był zwyczajnym człowiekiem mającym rodzinę. W jakiś nieprzyjemny sposób zmarł i ożył jako taki potwór.

To są jednak tylko teorie i warto zauważyć że czegoś w nich brakuje itp.

Wygląd: Edytuj

Slender Man jest bardzo wysokim szczupłym mężczyzną ubrany w elegancki strój: czarne buty, czarne spodnie, czarny garnitur, biała koszula. Ma na sobie krawat, jednak jego kolor na różnych grafikach jest różny: często jest czarny, albo czerwony. Jego twarz jest biała. Nie ma włosów, ust, uszu i oczu, jednak słyszy i widzi jak zwyczajny człowiek.

Charakter: Edytuj

Charakter Slendera nie jest do końca znany. Wiadomo jednak że ten jest bezlitosny i bardzo chytry oraz przebiegły.

Pochodzenie: Edytuj

Legenda o Slenderze powstała na internetowym forum SomethingAwful. Został ogłoszony konkurs na zrobione najlepszej przeróbki zwyczajnego zdjęcia na coś paranormalnego. W czerwcu 2010 roku Victor Surge opublikował zdjęcia na których w tle była widoczna pewna postać która pojawiała się na tle dzieci. Od tego czasu Slender Man stał się bardzo popularny i do dnia dzisiejszego jest o nim do pewnego stopnia głośno.

Kultura: Edytuj

Slender nie raz pojawia się w kulturze. Nie raz nie jedna osoba robi filmiki gdzie niby widziała Slender Mana i jak przed nim uciekała. Również i sam Slender Man został uznany za internetowego mema. W 2013 roku powstał nawet o nim film. Również i w roku 2016 został on nakręcony. W Internecie można znaleźć nie jedną grę komputerową z jego udziałem. Najbardziej znaną jest ta o nazwie Slender.

Ciekawostki: Edytuj

  • Niektórzy uważają że pojawił się w grze o nazwie Minecraft.
  • Najprawdopodobniej Enderman z gry Minecraft był na Slenderze trochę wzorowany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki