FANDOM

The House2 przeglądarkowa gra stworzona przez SinthaiStudio gatunku horror.

Fabuła: Edytuj

Pani Mary Rouche w 1947 roku urodziła córkę. Wraz ze swoim mężem- Mille nadali jej na imię Arlena. Alrena była upośledzona umysłowo. Mimo to chciała żyć. Rodzice chcieli zapobiec jej cierpieniom i otruli ją, a jej ciało włożyli do sejfu pod kodem ,,1947", datą jej urodzin. Po jakimś czasie małżeństwo adaptowało pewną dziewczynkę Nicole Matty. Kochali ją bardzo i nawet zatrudnili dla niej pokojówkę. Alrena jako duch chciała się zemścić na swoich rodzicach za to że ją zabili, dlatego po domu wydawała dziwne odgłosy. Zaprzyjaźniła się jednak z Nicole. Nie raz ze sobą rozmawiały. Pokojówka nie słyszała Alreny, więc się dziwiła z kim Nicole rozmawia. W końcu małżeństwo, nie mogąc już niczego znieść zabili Nicole, pokojówkę i sami popełnili samobójstwo. Dusze domowników będą wolne dopiero wtedy gdy ktoś otworzy sejf.

Postacie: Edytuj

Gracz- nic nie wiadomo o graczu, jedyne tyle że jest on odważny i decyduje się wejść do mrocznego domu.

Mary Rouche- kobieta w wieku średnim, żona biznesmena, pana Mille. Urodziła ona w 1947 roku córkę. Nie chciała pogodzić się z myślą że jej córka jest upośledzona, dlatego wraz z mężem otruła ją. Później tego bardzo żałowała. Następne adoptowała Nicole Matty i zatrudniła pokojówkę. Alrena chciała się zemścić na matce i na ojcu, dlatego po nocach nawiedzała ich. Mary z Mille w depresji zabili siebie, Nicole i pokojówkę.

Mille Rouche- biznesmen w wieku średnim, mąż Mary. W 1947 roku jego żona urodziła córkę- Alrenę. Ten nie mógł znieść tego że ma upośledzoną córkę i otruł ją. Później tego bardzo żałował. Następne adoptował wraz z żoną Nicole Matty. Go i Mary nawiedzała Alrena. Ten w depresji zabił Nicole, pokojówkę i popełnił samobójstwo.

Nicole Matty- sierota, mała dziewczynka. Została ona adaptowana przez państwo Rouche. Małżeństwo pokochało ją tak jak własną córkę. Nicole poznała Alrenę. Lubiła z nią rozmawiać, jednak nigdy jej nie zobaczyła. Została zabita przez swoich przybranych rodziców. Jej duch straszył w jej pokoju.

Alrena Rouche- urodziła się w 1947 roku. Byłą córkę państwa Rouche. Była upośledzona, mimo to chciała żyć. Rodzice jednak otruli ją, a jej ciało włożyli do sejfu. Ta chciała się na nich zemścić. Zaprzyjaźniła się jednak z ich przybraną córką- Nicole. Wszystkie dusze domowników zostaną uwolnione gdy gracz otworzy sejf z ciałem Alreny.

Pokojówka- była zatrudniona by zajmować się Nicole i całym domem. Nie raz słyszała jakieś dziwne odgłosy. W depresji państwo Rouche zabili ją. Jej duch straszy w salonie.

Opis przejścia: Edytuj

Na początku pojawia się intro z niepełną historią domu. Następne są drzwi domu. Trzeba klikać na deski by je zdjąć z drzwi i wejść do środka. Następne pojawia się komunikat że jesteś w środku.

Salon:

Trzeba parę razy klikać na notatkę pokojówki, zdjęcie rodziny i na włącznik. Z dziury powinien po jakimśczasie wylecieć dym, a zaraz po nim przez chwilę pojawi się płaczący duch (najprawdopodobniej pokojówki). Później z dziury wyleje się krew i obleje zdjęcie rodziny. Gdy się kliknie na obojętne na co pojawi się duch. Zostawi on karetkę z napisem ,,data urodzin córki". Wtedy na fotelu pojawia się nowa notatka. Trzeba na to klikać. Trzeba spróbować kliknąć na zdjęcie to ukaże się ono w mrocznym wyglądzie. Następne na fotelu jest notatka z napisem ,,,She's not". Wtedy pojawia się duch pokojówki po czym zniknie i gracz przechodzi do nastepnej lokacji- łazienki.

Ciąg dalszy nastąpi wkrótce :)

Ciekawostki: Edytuj

  • Ta gra zdobyła dużą popularność że względu na fakt że jest bezpłatna, przeglądarkowa, czyli krótko mówiąc dostępna dla tych co posiadają Internet, a co więcej faktyczne jest mroczna.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki