FANDOM

Toy Chica ( znana także jako T. Chica i Zabawkowa Chica) to antagonistka grze Five Nights at Freddy's 2.

Toy chica

Biografia: Edytuj

Toy Chica jest animatronkiem z serii ,,toy". Zabawkowa Chica pełni funkcję kelnerki i piosenkarki w Freddy Fazbear Pizza. Nocą jednak uaktywnia się i chce dostać się do biura stróża nocnego i wpakować go w kostium Freddy'ego. Podobne jak inne animatroniki, ta myśli że ten jest zwykłym endoszkieletem bez kostiumu. W mechanizmie Toy Chici nie ma ciała dziecka. Istnieje teoria że w niej jest jednak dusza dziecka, ale to jest tylko teoria.

Zachowanie i strategia: Edytuj

Za dnia T. Chica jest wokalistką i kelnerką. W nocy uaktywnia się i chce się dostać do biura stróża nocnego i wepchać go w kostium Freddy'ego. W pierwszej nocy uaktywnia się często o pierwszej nocy (czasami może później, a może parę sekund wcześniej). Często przed nią ze sceny schodzi Toy Bonnie, jednak zdarza się że Zabawkowa Chica schodzi z niej pierwsza. Trasa T. Chici jest taka: Scena-Główna Hala-Pokój imprez 4-Korytarz-Pokój imprez 1- Lewa wentylacja- Biuro. Gdy jest w pokoju imprez wydaje pewne dźwięki. Gdy jest już w wentylacji, słychać jakieś ,,tupanie". Trzeba więc uważać i podświetlać lewą w entylację. Gdy się ją zobaczy, to należy założyć maskę Freddy'ego. Jak się tego nie zrobi, bądź zrobi się to za późno zaatakuje gracza i doprowadzi do końca gry.

Wygląd: Edytuj

Chica ma nogi, tułów i głowę żółtą. Stopy ma pomarańczowe. Tego samego koloru jest również jej dziób. Na głowie ma czuprynę oraz dwa różowe policzki. Na tułowie ma różową sukienkę, a trochę wyżej biały śliniak z napisem ,,Let's party". W tle są kolorowe ,,trójkąty".

Występy: Edytuj

  • Five Nights a Freddy's 2,
  • FNAF World.

Ciekawostki: Edytuj

  • Czasami gdy w korytarzu pojawia się Foxy, do wentylacji wchodzi Toy Chica. Trzeba więc wtedy uważać.
  • Jest to jeden z niewielu Toy animatroników którym widać kawałek endoszkieletu.
  • Gdy schodzi ze sceny to nie ma dzioba.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki